December 24, 2014

Iphone 6 mı, Samsung S5 mi ?


Neden bu yazıyı yazıyorum, çok mu umurumda okuyacak kişilerin kararları bilmiyorum, Ama yok yok biliyorum, umrumda değil düşünceleri yada kararları.

Ancak yazıyı yazmam lazım diye düşündüğüm için yazıyorum, yazma sebebimde Yiğidin hakkını yiğide vermek...

Çok uzun zamandır Iphone kullanıyordum, Iphone in ilk telefonundan bugünkü modeline kadar hepsini kullandım. Tek kullanmadığım modeli 5S veya 5C. aslında onu kullanmayada vaktim olmadı, vakit olsa heralde onlardan da alır kullanırdım.



Mart yada Nisan ayıydı artık yazanlara ve duyduklarımı dikkate almaya başlayıp, Samsung S5'e geçtim. Geçiş biraz sıkıntılıydı, alıştığın bir Iphone menüsünden, bilmediğin bir menüye geçiyorsun. Tek tuş varken birden 3 tuşa geçiş yapıyorsun, geri tuşu olarak ana ekrana dönmeye alışmışken, bir önceki ekrana geri tuşuyla dönüyorsun.

Acıkçası benim için bir devrimdi S5 geçmek.
Akşam, daha doğrusu gece şarjı %100 olan S5, sabah kaltığımda %75ler civarında oluyordu. hele biraz instagram yada twitterde dolaşırsam öğlen 14:00-15:00 gibi telefonunun açık olması mümkün değil. Yorumları falan okudum, herkes şarjdan çok memnun, sırf bu yüzden yeni pil aldım. sonuç aynı.

S5'in avantajları: Kamera çözünürlüğü, su geçirmemesi, sualtı çekimleri,
dezavantajları: şarjı çabuk bitiyor, kontaklarda kişi kirliliği, bir kere mail alsan birinden hemen bir şekilde kontakda yeralıyor vs...

Neyse;Ama herşey Iphone6 çıkana kadardı. Şarjı harika vede çok memnunum. Samsung ısrarcılarını hiç anlamıyorum.





No comments:

Post a Comment