January 21, 2014

2013 de Ne Çok Gezmişim....2013 yolculuklar



Geçen gün bilgisayarımda temizlik yapmaya başlayınca sağda solda çektiğim fotoğraflarımı gördüm. 

Fotograflara göre bu sene leyleği havada görmüşüm :) Ardından da THY ucuş kartım milesandsmiles'in  hareketlerine bakınca kendimde şaşırdım. 

Gerek iş için gerekse de iş arasına sıkıştırılmış küçük tatiller ile bu sene bayağı gezmişim, yaklaşık 177.600 km yol yapmışım. Tabi Kievde çalışıp, aileminde Türkiye'de yaşıyor olmasınında bu yaptığım km lerde büyük etkisi var.


Yol hesabı yapacak olursam : 

-Bukadar km yi arabayla yapsam günde 487 km yapıyor. Bu da yaklaşık şu demek her sabah ankaraya gidip ertesi gün istanbula dönmüşüm. ertesi sabah tekrar gidip dönmüşüm... Tek rakibim ULUSOY :)


-Mil hesabıyla yaklaşık 100.000 mil yapar. Uçakla 300 millik bir yol 1 saatte alındığını düşünürsek 333 saatim yolda geçmiş. yani günde ortalama 1 saat uçmuşum. Yine Ankara orneginden gideyim; Yine her sabah ankaraya uçakla gidip, ertesi sabah istanbula dönmüşüm.

-Dünyanın çevresi 40.000 km olduğuna göre ben 4 kere dünyanın çevresini dolaşmışım, turu bitirip  bir yerde kalmışım :=)


Açıkcası rakamları abartıyorum gibi düşünüyordum ama yok yok harbiden gitmişim, gelmişim...

Nelere gitmişim :

-Astana- Kazakistan - 3 kere
-Almaty -Kazakistan - 5 kere
-Kiev - Ukrayna - 18 kere
-Kharkov-Ukrayna - 2 kere
-Dnipropetrovsk -Ukrayna -2 kere
-Baku - Azerbeycan
-MonteCarlo  - Fransa
-SaintTropez-Fransa
-Nice - Fransa
-Roma - Italya
-New York- Amerika
-Miami - Amerika
-Orlando - Amerika
-Kalymnos - Yunan Adaları
-Kos - Yunan Adaları
-Leros - Yunan Adaları
-Symi - Yunan Adaları
-Bodrum - Türkiye - 7 kere
-Selimiye - Türkiye
-Antalya - Türkiye


No comments:

Post a Comment