May 28, 2015

Stop Smoking....ELVEDA SİGARA





Evet sigarayi birakali 5 aya yaklasiyorum. Sigarayi birakmak gercekden zordu. Defalarca birakmayi istedim denedim ama basarili olamadim, demiyecegim; cunku birakmayi  denedim ama birakmayi istemedigim icin birakamadim aslinda birakmadim. Daha onceki tesebbuslerim sadece deneme olarak kaldi; ama aklim sigaradaydi, aklimda bitirmedigim icin denemeler basarili olmadi, elim aklimi dinledi ve sigaraya gitti.




Peki sigarayi biraktim

- artik merdiven cikarken yorulmuyorum,
-sabah daha zinde kalkiyorum,
-Yedigim yemegin tadini daha iyi aliyorum,
- ictigim suyun tadi agzima geliyor,
- daha hassas bir burnum oldu, herseyin mis gibi kokusunu aliyorum...


Diye maddeleri siralamak isterdim ama hic biri olmadi. 5 ay once sigara icen emre neyse, simdide ayni emre.

Tek fark kokuda aslinda burnum hassas oldu, mis gibi kokular almiyorum ama o pis sigaranin kokusuna dayanamiyorum.

Aslinda bu sefer birakma denemem; sigarayi seviyormuyum, icmek istiyormuyumun cevabini bulmakdi.

Boyle uzun bir  sure sigarayi birakmayi planlamistim.  Ince bir kendimi deniyim diye dusundum. Sigara icmeden gecen 1. Gunun sonunda sigara icen bir insanin uzerine sinen o pis sigara kokusu benim sigarayi birakma istegimin olmasina sebep oldu.


Yani birakmamin sebebi; saglik vs degil. Icen oluyorda icmeyen olmuyor mu. Tek sebep; once ailem sonrada diger insanlara karsi bu kokuyla onlari rahatsiz etmeme istegi.

Simdiye kadar onlara verdigim rahatsizlikdan dolayida onlardan ve herkesden ozur diliyorum.
Amin;)))




No comments:

Post a Comment